Urbanistické řešení vychází ze zásad stanovených územním plánem, možností dopravního řešení (napojení areálu i vnitroareálového dopravního řešení), požadavků investora a charakteru místa. Lokalita je svou delší osou orientována rovnoběžně s oběma komunikacemi, dálnicí a silnicí II/416, mezilehlé hrany jsou hustě pokryty vzrostlou zelení. Zásadní jsou tak fasády objektů orientovaných k oběma dopravním tepnám. Je navržena dvojice objektů logistického centra (hala A a B) a v severním vrcholu pozemku samostatná čerpací stanice, jež takto vhodným způsobem zapadají do pozemku určeného k výstavbě a dovolují etapizaci výstavby při dodržení navrženého dopravního schématu. Fasády objektů A a B přivrácených k oběma komunikacím jsou tak těmi pohledově exponovanějšími. Objekty A a B jsou provozně a opticky propojeny velkorysým vstupním předprostorem s výsadbou zeleně, vodním prvkem a odpočinkovými zónami. Tvoří tak důstojný nástupní prostor do obou objektů. Exponované fasády objektu jsou pojaty jako zelené. Za těmito fasádami se ukrývá administrativně provozní část každého objektu. Na střeše objektů je uvažováno s umístěním fotovoltaiky, alternativně se dají střechy uvažovat jako zelené, dle požadavků investora. Použití zelené fasády má nejen pozitivní vliv na vnitřní prostředí v objektu, ale současně i na své okolí, nejen z pohledu tvorby krajiny a energetiky, ale také vizuálně - proměňuje se s každou roční dobou.